پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر بهروز ابراهیمیان
آخرین اشعار ناب بهروز ابراهیمیان
|
قلبِ من آیینهٔ اهل نیاز
قلب ِمن تک سجدهٔ وقت نماز
من غرورم راشکستم پای عشق
خواه بامن قهرکن خواهی بساز
شیشهٔ غم راشکستم پیشِ تو
شادباش وشادزی ،شادی بساز
کوهی ازکاه است کارِاین جهان
برزروزیبایی وزورت مَناز
گرتوانی شادکن ،دلمُرده را
تاشَوی انسانِ خوب و سرفراز «
دوستان درپَرده می گویم سخن»
کارِاین گنبدپُرازرمزاست وراز
بهروزابراهیمیان
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام وتشکرازتوجّه شماشاعرگرانقدرجناب استکی | |
|
درودوسپاس شاعرعالیقدرجناب مصطفایی | |
|
سلام وتشکرازتوجّه شماشاعرگرانقدرجناب دهنوی | |
|
سلام وتشکرازتوجّه شماشاعرگرانقدرجناب انصاری | |
|
سلام وتشکرازتوجّه شماشاعرگرانقدرجناب اسماعیلی | |
|
سلام وتشکرازتوجّه شماشاعرگرانقدرجناب صادقی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.