يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علی رفیــــعی وردنجانی
آخرین اشعار ناب علی رفیــــعی وردنجانی
|
بنام خدا
"نان و نمک"
یک قرن میشـود کـه بـه شـدت، هـوا پـس اسـت
دنیــاي بــیکســان، پـُـر افــراد نــاکس اســت
دستی که بــی نمــک شــده،اي کــاش بشــکند؛
نــان و نمــک بــراي گروهــی، مقــدّس اســت
چــون لانــه خــالی اســت و پــدر در پــی غــذا،
تخــم کبــوتران همــه در زیــر کــرکس اســت
دنیـــا بـــراي عـــدّه اي آرامـــش و خوشیســـت؛
امّابـــراي عـــدّه اي انگـــار محـــبس اســـت
بگـــذار هـــر کســـی بـــه مســـیر خـــودش رود؛
شــاعر ســکوت کــن، ســخنِ نابجــا بــس اســت
.......
علی رفیعی وردنجانی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب ممنونم | |
|
سلام و عرض ادب ممنونم | |
|
سلام و عرض ادب ممنونم | |
|
سلام و عرض ادب ممنونم | |
|
سلام و عرض ادب ممنونم | |
|
سلام و عرض ادب ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مبین مشکلات جامعه
میلاد حضرت علی اکبر مبارک