سه شنبه ۱۵ آبان
یوسف بخت شعری از سیدسلیمان حیدری
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ فروردين ۱۳۹۹ ۱۴:۳۷ شماره ثبت ۸۲۹۴۲
بازدید : ۶۰۱ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر سیدسلیمان حیدری
آخرین اشعار ناب سیدسلیمان حیدری
|
افتاد نظر بر رخ آن یار درین شب.
بگشود دلم پرده یِ اسرار درین شب
آن دانه ی امید که ساقی به دلم کاشت
بر خاک دلم رست چو گلزار درین شب
گر بار گنه مرکب دل کرد خمیده.
صد قافله گردند سبک بار درین شب
شوریده دلانی که نظر کرده یارند
آرند دل خویش به دلدار درین شب
برخیز و برو در پی آن برده فروشان.
کاین یوسف بخت است به بازار درین شب.
آن یار کرم پیشه که دل در گروِ اوست
پالایش دل کرد ز زنگار درین شب.
چشمان سلیمان به رهِ قافله اوست.
تا باز رسد قافله سالار درین شب.
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون عیدشماهم مبارک باشه روزخوبی داشته باشید | |
|
سپاس فراوان جناب آقای اسماعیلی لطف کردید | |
|
تشکرجناب آقای هاشمی موفق باشید | |
|
جهان سپاس ازشماجناب آقای مسعود میناآباد مسعود م حسن نظرشماست | |
|
علیکم السلام سپاس فراوان جناب آقای دزفولی کوچک نوازی میکنید
| |
|
تشکرجناب آقای رضاپور دوست شاعرم باتوجه به اشعارزیبایی که درقالب سروش ازجناب عالی خواندم، طبع رسا،نوجو وهنجارشکن شماراتحسین میکنم امیدوارم که این قالب موردتاییدشاعران قرارگرفته و روزبه روز به جمع سروش سرایان اضافه گردد موفق باشید. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عید مبعث مبارک