يکشنبه ۴ آذر
قلب عاشق شعری از مهدی بنیامین
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۰۴ شماره ثبت ۸۲۷۴۴
بازدید : ۶۸۵ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب مهدی بنیامین
|
از روزی که دیدم تورو،قلبم صدایَت میزند
عاشِقَت شدم گُلم بدجور دلم برایت میزند
جمله ی دوستَت دارم ازقلبِ من تقدیم تو
عاشقی دلچَسبه باتو، دِل بشَوَدتسلیم تو
با بوسه ای ازگونه اَت غصه هایَم میپَرَد
دوس داشتَنِت مرا،تاکوهِ قافَ اَم میبرد
وقتی دوری ازم ،قلبَم شَوَد چه بیقرار
من عاشق تواَم، نذارشَوَم چشم انتظار
هرشب قبل خواب، مهمونِته چِشمایِ من
لالایی میخونم برات، بخوابی باصِدایِ من
دلگیرمیشوددِلم ،وقتی خم به اَبرویَت میاد
هم سایزآغوشت منم نزارکسی به آغوشَت بیاد
به قلم مهدی بنیامین✍
سپاس فراوان از خانوم معصومه صادقیان عزیزبه خاطر همکاری با بنده🌹🌹
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.