شنبه ۳ آذر
باران شعری از روح الامین مرادی
از دفتر باران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ۲۰:۰۴ شماره ثبت ۸۲۶۰۲
بازدید : ۵۹۸ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر روح الامین مرادی
آخرین اشعار ناب روح الامین مرادی
|
باران غسل می داد
نیمه های شب
برروی سقف شیروانی ها
جنازه ی سکوت را
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.