يکشنبه ۴ آذر
پادشاه اسفند شعری از مینا یارعلی زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ۰۰:۴۲ شماره ثبت ۸۲۲۰۴
بازدید : ۴۹۳ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر مینا یارعلی زاده
آخرین اشعار ناب مینا یارعلی زاده
|
به پابوس کوچهها که میآید
با شال سپیدش
بر تن خاکستری شهر
اعجاز دستهای آسمان را
باوری دوباره میبخشد
کلیدواژهی بیهمتای کائنات!
به پابوس کوچهها که میآیی
قفل زمین باز میشود
دل دوران به تو گرم
پادشاه اسفند!
چشم زمین به تو دوخته
شال سپیدت را بتکان
|
نقدها و نظرات
|
درود گرامی سپاسگزارم | |
|
سپاس مهربان | |
|
درود و سپاس جناب گلشن شاعر زرین قلم | |
|
درود و سپاس گرامی زنده باشید | |
|
درود و سپاس شاعر گرانقدر زنده باشید و سلامت | |
|
درود و سپاس گرامی شاعر زنده باشید و مانا به مهر | |
|
درود و سپاس استاد گرانمهر زنده باشید و ماندگار به مهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.