يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
تمام آسمان
سمفونی نگاهت،
بنواز بر نُت های تنم
بجوشان ساقه های سبو،
بسوزان شاخه های بدم
هر چه احساس و شور آفرید
مرکز ثقل دو ابرویت
با صف آرائی
مژه هایت
تو پا کن صحنه های بدم .
بداهه/25/10/2012
دانمارک-کپنهاک
سید حاج فکری احمدی زاده(ملحق)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.