جمعه ۲ آذر
روزی تو می آیی شعری از محمدرضا ملکی باتیس
از دفتر شبح خیال نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ۰۰:۱۲ شماره ثبت ۸۱۶۸۸
بازدید : ۵۰۲ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر محمدرضا ملکی باتیس
آخرین اشعار ناب محمدرضا ملکی باتیس
|
روزی تو می آیی و در آن روز موعود
سرشارم از باران و عطر و شرشر رود
بر لحظه ها جاری نشد جان زمان ها
گویی نمی گردد مدار آسمان ها
من در بهارم گر چه در این برگریزم
تو فصل ها را جابجا کردی عزیزم
با هر حضورت تا افق پرواز کردم
پرواز را از دست تو آغاز کردم
تشبیه من با قامتت،چون ساقه و برگ
بگذار در دام تو باشم تا دم مرگ
روزی تو می آیی عزیز مهربانم
یا نه ، خیالش را فقط می پرورانم
محمدرضا ملکی - باتیس
|
نقدها و نظرات
|
درودها همراه همیشه سبز مانا باشید بزرگوار | |
|
درودها بانوی مهربان همراهی و هم سراییتان زیباست متشکرم | |
|
سلام به حضور گرمتان متشکرم بانو لطفتان مدام | |
|
درودها همراه همیشه سبز مانا باشید بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در وصف انتظار