جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
وفات حضرت ام البنین س
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
--------------------------------
با ابا الفضل بیا روضه ی مادر تو بخوان
لحظه ای گریه کن و سوره کوثر تو بخوان
دومین فاطمه از خانه ی سردار حنین
بعد از کرب و بلا از صف محشر تو بخوان
گفته بود نام من است ام بنین ای مردم
حال یک روضه از آن میر دلاور تو بخوان
در بقیع مجلس روضه به پا می کرد او
روضه از غربت آن مادر مضطر تو بخوان
سالها بر حسن و زینب و کلثوم و حسین
مادری کرد بیا روضه ای از در تو بخوان
بر سر و سینه زنان گفت غریب مادر
روضه از بی کسی سید و سرور تو بخوان
حال ما غرق عزای تو شدیم فاطمه جان
یا ابا الفضل بیا روضه ی مادر تو بخوان
------------------------------
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.