دوشنبه ۲۸ آبان
هر چه تو کردی و من شعری از سید مهدی عمادی(عماد)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۷:۴۹ شماره ثبت ۸۱۱۵۷
بازدید : ۲۲۷ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر سید مهدی عمادی(عماد)
آخرین اشعار ناب سید مهدی عمادی(عماد)
|
بر درد بی جفایان با من چه ناله کردی
هی رفتی وخطا شد هر چه تو کردی ومن
ای لاله جفاکار از من چه درد داری
کاین گونه با دل من هر چه تو کردی ومن
من در تلاش مروه جانم به تو اسیر است
جان را چه شد عزیزم هرچه تو کردی ومن
افسار خر دراز است از بی کسی صاحب
خر ادمی شد از عشق هر چه تو کردی ومن
با عاشقان نشستی گفتی که دل خراب است
با من چرانگفتی هر چه تو کردی و من
آن ناز گیسوانت دل را شهادتش داد
در غسل عاشقانه هر چه تو کردی ومن
حاجت به کس ندارم چون یار من تو باشی
دل رابه عشق زنجیرهرچه توکردی ومن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.