بوی تو را شنیده ام، از قفسم پریده ام
آمده ام رسیده ام، جز تو کسی ندیده ام
عشق تویی،هوس تویی، پنجره و قفس تویی
نای تویی، نفس تویی، بی تو نفس بریده ام
چشمه تویی، کوه تویی، شادی و اندوه تویی
جاذبه ی روح تویی، ذوق تو را چشیده ام
راه تویی، قدم تویی، علت پیچ و خم تویی
همسفر شبم تویی، ای تو رُخ سپیده ام
غنچه تویی، برگ تویی، زندگی ومرگ تویی
شبنم و گلبرگ تویی، میوه ی نارسیده ام
تاک تویی، بید تویی، چشمه ی امّید تویی
حادثه ی عید تویی، سرو خزان خمیده ام
کوچه تویی، خانه تویی، پیله و پروانه تویی
آتش مستانه تویی، شمع ِ غزل چکیده ام
جام تویی، کام تویی، شاهد و فرجام تویی
چوبه ی اعدام تویی، خواهش ناشنیده ام
نام تویی، نشان تویی، گوهر بی مکان تویی
آبی آسمان تویی، سوی تو پر کشیده ام
واژه تویی، نام تویی، شعر غزل فام تویی
لذت ایهام تویی، شاعر بی قصیده ام
مُهره تویی مهر تویی، ساحره و سحر تویی
یار پریچهر تویی، ای تو فروغ دیده ام
امید فروغی(پاییز 98)