چهارشنبه ۱۶ آبان
\ شعری از حمیدرضا عاشوری (حامی)
از دفتر baran نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ ۱۰:۵۸ شماره ثبت ۸۰۰۴
بازدید : ۴۵۸۵ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر حمیدرضا عاشوری (حامی)
آخرین اشعار ناب حمیدرضا عاشوری (حامی)
|
از کدوم قصه تو رو پیدا کنم
تا جهانم با تو رویایی بشــــه
خلوت یخ زده ثانیه هـــــــام
با نگاهت گرمُ دریایی بشـــه
وقتی بی خاطره رَد میشی اَزَم
تو خیالم با تو صحبت میکنم
بی تو من به گریه های بی صدا
به غم جدائی عادت میکنــــــــم
یه جهان پنجره ارزونیِ تـــــــو
غرق اعجازِ تو میشه بدنــــــــم
ای بهــــــونه همیشـــــــگیِ من
ای که بی تو داره میمیره تنــــم
ایـــن روزا گرم تپیـــــــدنِ تواَم
تو تنیده شــــــدی با دلــهره هام
من از آشوب غرورِ تو پُــــــرَم
تویِ بی پَرسِه گیِ خاطره هــام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.