جمعه ۲ آذر
تو دنبال که هستی شعری از خداداد آدينه (آدينه)
از دفتر آدینه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ۰۷:۵۱ شماره ثبت ۷۹۶۷۹
بازدید : ۳۷۳ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر خداداد آدينه (آدينه)
آخرین اشعار ناب خداداد آدينه (آدينه)
|
تو دنبال که هستی
محبوب کنار است تو دنبال که هستی
اوهمدم جان است پریشان چه هستی
هر لحظه ز ند سلسله موها ی تو شا نه
معشوقه ویار است گرفتار چه هستی
اندیشه نکودار که عاشق شده معشوق
اینجا که بهشت است بدنبال چه هستی
شاکی مشو، ارابه ی گردونه تو داری
ازبهر توشد خلق پریشیده چه هستی
بازارجهان را بنکر جنس تو دارد
ازجان خودش داده به تو روح چه هستی
وارسته چو گشتیم همین صومه سرا بس
این خانه ترا هست بدنبال چه هستی
آدینه تو از بوی خوش یار خوشی کن
بوی گل یار است بدنبال چه هستی
شاعر : خداداد آدینه
|
نقدها و نظرات
|
نوشته های روی شن، مهمان اولین موج دریا هستند اما حکاکی هاى روی سنگ، مهمان همیشگی تاریخند و دوستان خوب حک شدگان روی قلبند و ماندگاران ابدی برای تشکر از دوست خوبم | |
|
همان طور که ارزش رنگین کمان در رنگهای درخشانش و و ارزش عطر در رایحه خوشش است، زندگی من نیز با داشتن دوستانی چون شما ارزش پیدا میکند. از شما قدردانی می کنم که دوست ارجمندی هستی.واز اظهار نظر جنابعالی تشکر می نمایم | |
|
نمی دانم کدامین جمله را برای توصیف محبت هایتان بنویسم انسانی از جنس بلور ، آسمانی و مهربان چقدر زیبا واژه ها را آسمانی می کنید ممنون بابت همه محبت هاتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود