شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
فتنه
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
---------------------------------
وقتی نقاب فتنه را می چید رهبر
رنگ و لعاب فتنه را می دید رهبر
وقتی کلاغ رو سیاه را رنگ کردند
بال و پرش راقبل خیزش چیدرهبر
یکباردیگرجام زهررا نوش جان کرد
از بوی بنزین بوی جنگ بوئید رهبر
تدبیر او ناکام کرده دست دشمن
حالا که امنیت به ما روئید رهبر
شام سیاه و ظلمت فتنه به سر شد
صبح سپید روئید پر از امید رهبر
ما روی حق خود همیشه استواریم
چون نور تو بر جان ما تابید رهبر
دلسوز ما آن رهبر آن پیر خراسان
در خلوتش با حق می گریید رهبر
وقتی نقاب فتنه را می چید رهبر
او فتنه را او فتنه را می دید رهبر
----------------------------------
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
نقدها و نظرات
|
با عرض سلام گفته های شما درست است من هم مانند شما با مشکلات اقتصادی در گیر هستم ولی فتنه باعث شد خواسته های درست و به حق مردم از دیده ها دور شود و آ شوب و اغتشاش مال و جان مردم را در بر بگیرد دیدم که مغازه های مردم به غارت رفت و اموال مردم و بیت المال که از پول مالیات من شما است در شعله های آتش سوخت ما ولی نعمت این دولت هستیم ولی متاسفانه گروهی در حال خیانت هستند ببینید در لبنان و عراق یا فرانسه هفته ها مردم تظاهرات کردند وای نه بانک ها را آ تش زدند نه فروشگاه های مردم غارت شد ،آ یا فرهنگ ما از اعراب کمتر است | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و با شکوه بود