جمعه ۲ آذر
شب از خیال تو، فرهادیم ، تماشائی شعری از رضا رحیق
از دفتر هیچ نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۱ ۱۷:۱۱ شماره ثبت ۷۸۴۳
بازدید : ۸۶۳ | نظرات : ۱۵
|
|
شب از خیال تو، فرهادیم ، تماشائی
صدای تیشۀ اجدادیم ، تماشائی
به خواب و خلوت شیرین تمام شب روزم
دراین معاشقه آبادیم ، تماشائی
بگو تمام صراحت پر از جنون باشد
که پاکبازی آزادیم ، تماشائی
نشسته بر سر زلف سیاه معشوقم
کمند وحدت اضدادیم ، تماشائی
سترگ قامت رندی دریده جامۀ خویش
چنان محاصره در شادیم ، تماشائی
نوشته ام غزلی و به مطلعش فرهاد
نشسته بر سر نقادیم ، تماشائی
قسم به حال شهیر تمام شیدایان
بریده لکنت و فریادیم ، تماشائی
قلم بگو تو به حُرم تمام بیداران
که صبحدم شده میلادیم ، تماشائی
رحیق را که به عقدش پیاله می بوسند
به بوسه ای ، شب دامادیم تماشائی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.