شنبه ۳ آذر
خیالت شعری از شمیم علی ویسی
از دفتر بوی خوش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۵۰ شماره ثبت ۷۸۱۰۶
بازدید : ۴۸۲ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب شمیم علی ویسی
|
تمام دغدغه ام این است
که تو روزی بیایی
و من همچنان در خیالت گم شده باشم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.