شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر کوروش فلاح نژاد (رِند)
آخرین اشعار ناب کوروش فلاح نژاد (رِند)
|
کف کرده دهانم از فریاد
مرگ درونم سقط شدُ افتاد
.
زنگار بسته استخوان هایم از فراغ
هدر میرود الکلم هر شب از استفراغ
.
پوستم کُلفت شده اما کُلفتی دیگر مُد نیست
این بار به جای تو کسی درون کمد نیست
.
دهانم پر از کتاب های ممنوعه است
کتگوریهای مغزم یک مجموعه است
.
سوت می کشد مغزمُ ککم نمی گزد
قلبم خودمختار شده و گاهی نمی تپد
.
غریزه ها یکسره اعتصاب کرده اند
اعصاب بیپ دار مرا خراب کرده اند
.
بالا که می آورم روی دوم شخص توقف میکنم
به چُس ناله های یک طرفه تُف میکنم
.
سردم شده و دندان هایم می لرزد
این همه نفهم به فهمیدنش نمی ارزد
.
هر روز یک نقاب
شب ها نقاب دگر
موها سیخ از سر تا زیر ناف
روزها پی نان
شب نهیبِ زیرِ شکم
کل تاریخ خلاصه در زیر لحاف
.
سال به سال
زندگی کردنِ قاچاق
دندان فرسوده
پوست چروکیده
استخوان شکسته
بدن به کُل اوراق
.
خنجر به پشت
آدرنالین به قلب
تیزی در چشم بیدار
دود به ریه های خسته از آسم
خاکستر شدم سیگار به سیگار
هذیان پشت هذیان
اُرگاسم پشت اُرگاسم
و نقطه چین
و نقطه چین
و نقطه چین های بسیار
#کوروش_فلاح_نژاد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما شاعر گرامی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ .