يکشنبه ۲۷ آبان
آدم شعری از محمد جهانگیری
از دفتر نگاه ِسپید نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ آذر ۱۳۸۹ ۱۱:۵۳ شماره ثبت ۷۷۸
بازدید : ۱۰۴۴ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب محمد جهانگیری
|
آزاد است آدم آزادتر از او نیست ولی هم نوع اش بسیار هشدار! که اقیانوس بی رنگ را به خیالش آبی میبیند وآسمان بی ستون را نیلی زندگی ومرگ بازی خوابیده اند در دستان او وهمچون کودکی که رنگها را در دفتر نقاشی خود می رقصاند ، مختلف اگر با گلهای زیبای روییده که از زیبایی خود بی بهره اند ، بود تعجب کن!!! که هم او طلایه دار درندگان بشریست. از منافات ها فراوان است واز متضاد ها لبریز بی کران رشته ی افکار فراوان می باراند و به فنا دل می بازاند از غصه ی نارسیده بی نهایت میران است هر لحظه و بقول استاد دوستی در او پایدار نشد تا آنکه تضاد آن را هم به او دادند او تلافی می کند. خوب یا بد...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.