جمعه ۲ آذر
انسان شعری از مجید خوش خلق سیما
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۰۸:۴۶ شماره ثبت ۷۷۷۷۱
بازدید : ۲۷۹ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر مجید خوش خلق سیما
آخرین اشعار ناب مجید خوش خلق سیما
|
من به پرواز نمی اندیشم .
آسمان جایِ منِ باخته نیست.
در دلم بال وُ پری ساخته نیست ، جنسم از فاخته نیست.
زندگی با همه یِ آنچه که هست وَ همه آنچه که من می بینم ؛ واقعیّت دارد.
پشتِ هر کوه وُ همه دریاها ، باز هم بودنِ با رنج وُ غم وُ دلهره جریان دارد.
آسمانِ همه دنیا به یکی رنگ شده نقاشی.
قاصدی گر خبر آرد جز این ، در توهّم غرق است یا دروغی محض است ،
بی اساس است وُ سرابی سرد است.
برزخ وُ دوزخ وُ جنّت اینجاست.
می چشد حضرتِ آدم همه را در یک عمر.
نیست دایم خبر از فصل بهار .
گه به خاک است بشر گاه سوار...
|