جمعه ۲ آذر
فصل شالی شعری از سید رضا هاشمی سره
از دفتر حالِ بعید نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ۲۳:۲۹ شماره ثبت ۷۷۷۳۴
بازدید : ۵۶۵ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر سید رضا هاشمی سره
آخرین اشعار ناب سید رضا هاشمی سره
|
به اشکت آبیاری می کنی گلهای قالی را
بهاری میکنی حال و هوای این حوالی را
نگاهم خاطرت باشد، غرورم را به یاد آور
اگر روزی شکستی بی خبر ظرف سفالی را
شلوغی های اینجا بابت عطر برنجش نیست
تو رونق داده ای با گیسوانت فصل شالی را
نبوسیدی مرا یک سال و اندی روز و این شاعر
نمی فهمید قبل از بوسه هایت قحطسالی را
نزن لبخند وقتی روی لب های تو حساسم
بیا مسدود کن راه گناه احتمالی را
سید رضا هاشمی " سره"
|
نقدها و نظرات
|
درودها گرانمهر خرسندم که پسند افتاد پاینده باشید | |
|
درودها سپاس از نگاه پرمهرتون پاینده باشید | |
|
درودها و بیکران سپاس از ذره پرویتان بسی جای خرسندی | |
|
درود و ادب گرانمهر برقرار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود