شنبه ۳ آذر
رشته ی خیال تو شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ۲۲:۳۵ شماره ثبت ۷۷۵۹۰
بازدید : ۴۰۴ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
هر قطره ای که قطره ی شبنم نمی شود
چشمان مرد ه جاری از او نم نمی شود
وقتی نفس به سینه ی من، آه گشت، گفت
پاک آن دمی که همدم آدم نمی شود
هر تشنه ای که هاجرهجران کشیده نیست
هرچشمه ای که چشمه ی زمزم نمی شود
باید دلیر باشی و باید خطر کنی
ترسو امیر خط مقدم نمی شود
رخت سیاه و پرچم سرخ و صدای طبل
حرمت برا ی ماه محرم نمی شود
افسوسِ بی حمایت و اندوهِ بی دوا
برزخم های کهنه که مرهم نمی شود
باری که روی شانه ی ما هست، متصل
هر روز بیش می شود و کم نمی شود
تا تارعنکبوت به سستی زبان زد است
آن رشته ی خیال تو محکم نمی شود
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود گرامی