جمعه ۱۸ آبان
شانه های مُرَکّبی شعری از ناصر باقری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۸ ۰۲:۴۵ شماره ثبت ۷۶۶۴۳
بازدید : ۴۱۹ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب ناصر باقری
|
دهه عاشق کشی پایان هرشب میشود
طفل بازیگوش دل اینک مودب میشود
رنگ های صورتی از غصه میگردد کبود
شانه های بیدلان رنگ مرکب می شود
بر سر هر کوچه ای فریاد یا حق بر هوا
ابتدای کوچه ها مانند موکب میشود
شاهد و مفتی و شیخ و پرده دارو کدخدا
مانع بر خود گشته و اینک مهذب میشود
سینه هاآتشفشان از مردمان بی نشان
چو نوا آید برون شیطان موذب میشود
گر به بالین خود آیم دست غم بر سر زنم
جان ز آلایش رها اعضاء مرتب می شود
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم ممنون میشم اگه نطر مبارکتونو اعلام بفرمایید پاینده باشید. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود