جمعه ۱۸ آبان
تاک ها،تریاک ها شعری از محمد قبادی
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ ۰۹:۴۸ شماره ثبت ۷۶۵۸۴
بازدید : ۵۴۹ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب محمد قبادی
|
ای خمار تو تمام تاک ها،تریاک ها
باد رقصاننده ی بغض خس و خاشاک ها
خشک زارم بی ثمر,در من چه میبینی که هی...
شوق رستن میفشانی بر گلوی خاک ها
من شبیه باد هرجایی که ماوایی نداشت
بید مجنونی که عاشق بود و لیلایی نداشت
آه اصلا فکر کن از عشق میترسم،ولی
بار ها خوابیده ام در بستر کولاک ها
من به هم آغوشی بخت بدم خو کرده ام
گاه میگریم تمام سال های با تو را...
گاه پنهان میشوم پشت نقابی شاد تر
مثل چرک زیر ناخن ها که زیر لاک ها...
سینه ام در قهقرای گود درد و رنج ها
پهلوانی بی رمق در جنگ مار و گنج ها
ضربدرها انتهای نقشه سهمم میشدند
هی عقب راندند رویای مرا چالاک ها
گاو پیشانی سفید دائم الخمر سقوط
داغ پشت داغ را طاقت بیاور آخرش...
ناگهان روزی در آخور ها رگت را میزند
تیزی ساطور بی رحمانه ی ضحاک ها
#محمد_قبادی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.