جمعه ۲۵ آبان
رویا شعری از مائده عباسی
از دفتر شعر من نوع شعر موج نو
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۲۱ شماره ثبت ۷۶۳۳۱
بازدید : ۹۰۷ | نظرات : ۳۳
|
آخرین اشعار ناب مائده عباسی
|
میدانم می آیند
آن روز هایی که همیشه
رویاهایش را در خیالم میبافتم
درست همانطوری که میخواستمشان
رنگی رنگیو ، نرمو لطیف
درست مثل احساس یخ زده زمستان
که جان میگیرد با بهارش
دیگر دیر نیست
همه چیز رو به روبه راهیست
حتی دنیا هم با من همقدم شده است
دستانم را میگیرد
و بلندم میکند
|
نقدها و نظرات
|
درود | |
|
تشکر و سپاس بیکران | |
|
تشکر از شما | |
|
خیلی ممنونم جناب تشکر | |
|
تشکر میکنم جناب داودیان محترم | |
|
خیلی ممنونم از شما | |
|
ممنونم از لطفتون | |
|
ممنونم بزرگوار | |
|
ممنونم جناب تنهائی محترم | |
|
ممنونم جناب چیرانی محترم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.