جمعه ۲ آذر
عشق و هجران شعری از مجید آبسالان
از دفتر عاشقانه های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۴۳ شماره ثبت ۷۶۲۴۶
بازدید : ۴۷۸ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب مجید آبسالان
|
کاش میشد کینه از سینه خود پاک کنم
غـصه هارا بـزُدایم زدل و خاک کنم
کاش میشد بگریزم به دل شب چونسیم
شِکوه از دیده ی خون ودل غمناک کنم
از غم دوری توخون جگر گشته روان
دم به دم باغزلی سینه خود چاک کنم
بی تو بیمارم وحساس و حسودم بخدا
میشودچاره بر این عاشق بی باک کنم
درغیابت شده ام همره ساقی همه شب
بایدازخوردن جام لبت امساک کنم
ترسم آنست دلم بی سروسامان بشود
کاش در عشق تو پاگیرم وکولاک کنم
تا سحر درغم هجران تو سوزم صنما
تا بِکی عشق تو را شهره ی افلاک کنم
#مجیدآبسالان
|
نقدها و نظرات
|
مهرتان را درود شاعر گرانقدر
ممنونم از نگاه زیبا و پرمهرتون
دوست عزیز و ارجمند 🌺🍃🌺 | |
|
عرض ارادت شاعر گرانقدر
سپاس از نگاه زیبا و پرمهرتون
دوست عزیز و ارجمند 🌺🍃🌺🍃 | |
|
برقرار باشید به مهر شاعر گرانقدر
سپاس از توجه و حضور همیشه سبزتون 🌺🍃🌺🍃 | |
|
مهرتان را درود شاعره گرانقدر
سپاس از توجه تون بله متاسفانه فراموش کردم ویرایش کنم سپاسمند نگاه همیشه زیبا و پرمهرتون هستم بانو 🌺🍃🌺
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه و زیبا بود