جمعه ۱۸ آبان
رقیبی در عرش شعری از ناصر باقری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۰۰ شماره ثبت ۷۶۲۱۹
بازدید : ۴۶۳ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب ناصر باقری
|
گاهی برای ادعا از عشق پروا میکنم
گاهی مثال خسروان در رزم غوعا میکنم
گاهی درو ن میکده حیران رقص ساغرم
گاهی مثال صوفیان دردیر ماءوا میکنم
گاهی نویسم درد دل بر صفحه تاریک دل
گاهی حدیث عشق را برقلب انشا میکنم
گاهی در افکار خودم سوزم زگرمای لبت
گاهی زخاموشی جان احساس سرما میکنم
گاهی برای التجا در زیر باران میروم
گاهی زپشت آینه خود را هویدا میکنم
گاهی درون آسمان همراه تو در کهکشان
گاهی رقیب دیگری در عرش پیدا میکنم
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام سپاس از محبت شما امید وارم قابل باشم🌹🌹🌹🌹🙏🙏 | |
|
سلام ممنون از لطف شما پاینده باشید🌹🌹🌹🌹🙏 | |
|
سلام سپاس از مرحمتتون🌹🌹🌹🌹🙏 | |
|
سلام ممنون از حسن نظرتون🌹🌹🌹🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید