جمعه ۲ آذر
در هوای عشق یار شعری از مجید آبسالان
از دفتر عاشقانه های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۳۸ شماره ثبت ۷۶۱۸۷
بازدید : ۳۹۰ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب مجید آبسالان
|
آسمان اشکی نبار از بغض سرشارم هنوز
در هوای عشق یار از گریه پر بارم هنوز
رفت و حتی او ندید اشک و غم و آه مرا
از غم هجران او از غصه بیمارم هنوز
گفته بود بامن که ای نا مهربان تنها مرو
شد رفیق نیمه راه و من گرفتارم هنوز
در غیاب او شده شام غریبان هرشبم
هرشب ازداغ غمت میبارم وزارم هنوز
او چه داند دم به دم زار و پریشان خاطرم
از برای وصل او دائم به پیکارم هنوز
#مجیدآبسالان
|
نقدها و نظرات
|
مهرتان را درود شاعر گرانقدر سپاس از نگاه زیبا و پرمهرتون از توجه تون متشکرم دوست عزیز 🌺🍃🌺🍃 | |
|
مهرتان را درود شاعر گرانقدر
سپاس از توجه تون 🌺🍃🌺🍃 | |
|
متشکرم از توجه تون شاعر بزرگوار
🌺🍃🌺🍃🌺 | |
|
مهرتان را درود شاعر بزرگوار
ممنونم از توجه و حضور سبزتون
برقرار باشید به مهر 🍃🌺🍃🌺🍃 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود