جمعه ۲۵ آبان
هنر به چشم عداوت! شعری از سیده اشرف قدمگاهی
از دفتر بینش من نوع شعر ترکیب بند
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۳۵ شماره ثبت ۷۵۹۲۸
بازدید : ۴۵۲ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر سیده اشرف قدمگاهی
آخرین اشعار ناب سیده اشرف قدمگاهی
|
هنر به چشم عداوت! عِیب است اگر..؟
گر نباشد حُبِّ هُنَر را، در نِگَر
بی هنر یا که هنروَر
چه فرقی میکند..؟
کور دلان را که تَنگ است، نَظر
گر نباشد! بصیرت در بَصَر
کور یا بینا
چه فرقی میکند..؟
بیند امّا! انگاری لَّمْ يَرَىٰ
گر نباشد چشمِ گیرا ..!
زشت یا زیبا
چه فرقی میکند..؟
پُشتِ سَر، بَسی در غیبت بِسَر
گر نباشد اَمان! از این زبان
دوست یا دشمن
چه فرقی میکند..؟
عدّه ای هم خفته اند و بیخبر
گر نباشد سَر به بیداری بِسَر
روز باشد یاکه شب
چه فرقی میکند..؟
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آموزنده و زیبا بود