جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر سید امان اله درخشانی
آخرین اشعار ناب سید امان اله درخشانی
|
پا به پای عشق....
پا به پای غمِ عشقت، به بیابان رفتم...
همچو برگی، به فراسوی خیابان رفتم...
خسته از درد، به پای همه ی رهگذران...
تا تهِ کوچه ی غم، سر به گریبان رفتم...
در دلِ پیچ و خمِ کوچه ی تنهایی خود...
تکیه بر دامنِ طوفان، به نیستان رفتم...
با تبِ شبنمِ عشقی، به سرِ باورِ برگ...
از غمِ غنچه ی رویت، زِ گلستان رفتم...
همچو یک شاخه ی خشکی، به سراَنگُشتِ تبر...
من شکستم به سکوتی و زِ بستان رفتم...
با هجومِ تبِ سرما، به سرآغازِ زمان...
پای شمعی، به تماشای شبستان رفتم...
خود دعا کردم و از پنجره ی باز سحر...
سوختم با رخِ پروانه و پنهان رفتم...
✍اسفندماه 1395...
سید امان اله درخشانی...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.