شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر ایرج محرم پور(صوفی خموش )
آخرین اشعار ناب ایرج محرم پور(صوفی خموش )
|
انگار فراموشم کردی
که من بی رحمانه ،
در میان خاطره ای گم می شوم
و تو را با آن چشمان زیبا
غریبه می بینم
چرا این روزها ، انعکاس عشق
در چشمانت دیدنی نیست
صبر کن
و پلک نزن
تا رویاهایم بر سر مژگانت
فرو بریزد
تا این بار که آمدی
حوصله هایت ، یکجا
برای من باشد
تو فقط مرا
با احساس .......بخوان
تا
با قلم جان بنویسمت
|
نقدها و نظرات
|
درودتان استاد بانو بسیار سپاسگزارم | |
|
درودتان جناب استکی بسیار سپاسگزارم | |
|
درودتان استاد بیدل نازنینم بسیار سپاسگزارم در پناه خالق آب وزیبایی | |
|
درودبر استاد طهماسبی (شوکران )عزیز بسیار سپاسگزارم در پناه بانوی عالم آب وآیینه | |
|
سلام و عرض ادب واحترام خدمت استاد بانو بسیار سپاسگزارم از مهر تان | |
|
درودتان استاد رها بسیار سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.