يکشنبه ۴ آذر
|
آخرین اشعار ناب نیره جهان بین
|
دوباره عطر تو آمد ز خرمن موها
دوباره پنجره وا شد به دشت شببوها
دو چشم مست و خمارت که ناتوانم کرد
زبانزد است مداوم به دشت آهوها
ز رفتنت نکنم امتحان به موج بلا
سوار قایق یاسم بدون پاروها
منی که سینه سپر میکنم برای بلا
در آزمون تو هستم شبیه ترسوها
تو راز و رمز مرا رو نکن برای رقیب
رسید اگر به مرادش به لطف جادوها
بگو که دلبر ما را خیال بد نکند
گرفتمش چو غزالی میان بازوها
بکُش مرا و بکِش تیر آخرینت را
هدف منم ، بچکان از کمان ابروها
نیره جهانبین
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ، ممنونم از لطف شما استاد محترم همچنین راهنمایی ارزشمندتون برای شعر قبلی | |
|
درود بر شما استاد بزرگوار ممنونم از توجه و لطف شما در مورد اسم شعر هم چشم حتما سپاسگزارم 🌹🌹🌹
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد