شنبه ۳ آذر
ای آنکه می آیی شعری از بردیا امین افشار
از دفتر گل سنگ نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸ ۱۳:۲۳ شماره ثبت ۷۵۳۵۲
بازدید : ۴۴۶ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر بردیا امین افشار
آخرین اشعار ناب بردیا امین افشار
|
چه کسی پاسخگوست
بر تاراجِ روزگار سَرکش
روزگاری که نمی کند
رحم بر مردمان دَرد کش
چه کسی می گشاید دست
تا نهد بر زخم ها مرهم
عشق ورزد به انسانها
زندگی ها را کُند سَرهم
چه کسی می زند فریاد
تا شود گوش فلک کَر
در جنگِ ابرهای سیاه
بر خصم فرود آید تُندر
ای آنکه خواهی آمد
آب بریز بر حلق شقایق
غرق می شود گل سرخ
برای زندگی باش قایق
ای آنکه می آیی
مردمان گشته اند خسته
در هیاهوهای تاریکی
گشته سبوهایشان شکسته
بیا و بگو از فردا
از آسمانِ خوشرنگ آبی
از دلهائی که هستند شاد
از دریای گرم و آفتابی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود