شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر ایرج محرم پور(صوفی خموش )
آخرین اشعار ناب ایرج محرم پور(صوفی خموش )
|
دیگر واژه ای ندارم
تا تو را عاشقانه در شعرهایم برقصانم
انگار ، احساسی در متروکه دلم نمانده
تا خرج ناز توشود
و دگرچشمی به دنبالت نمی گردد
و حتی نگاهی به راهت نیست
هیچ نمانده است ....هیچ
فقط من مانده ام بدون تو
و تو مانده ای با خاطرات
شاید تو را التیامی است
که این گونه
جراحت فاصله را تاب می آوری
ولی من اینجا ، مانده ام
با این همه فاصله
که با جراحت مرا بی تاب می کند
|
نقدها و نظرات
|
درودتان استاد بانو سپاسگزارم | |
|
درودتان جناب استکی سپاسگزارم | |
|
سلام عرض ادب واحترام جناب استادرفیعی سپاسم از این همه مهربانی | |
|
درودبر استاد طهماسبی سپاسگزارم | |
|
درودبر جناب کریمیان سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.