جمعه ۲۵ آبان
دست من نیست نوشتن چه نویسم؟ که نوشتن ساده نیست شعری از سیده اشرف قدمگاهی
از دفتر به نام خدا نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۱۷ شماره ثبت ۷۴۷۷۸
بازدید : ۵۳۷ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر سیده اشرف قدمگاهی
آخرین اشعار ناب سیده اشرف قدمگاهی
|
دست من نیست نوشتن
چه نویسم؟ که نوشتن ساده نیست
آنچنان راهِ درازیست
که کارِ هر پیاده نیست
آن گذرگاه که دَر، دَرک و خِرَد
آنچنان بِکر، که به مسیرش
هیچ گونه جاده نیست
چه نویسم؟ که مرا اِراده نیست
قلمی به دستِ من
قدرتِ نوشتن، از منِ پُر اِفاده نیست
قَلَم اَندر دستِ من رَمیده نیست
می سرایم، که حِسّ و حالِ من سُرودنیست
مینویسم که نوشتن، ثَمَرِ حُرّیَت و آزادگیست
ذهنِ من گُشاده و رَها
بِدور از اِسارت است و بَردِگیست
من بِدان چه مینویسم، خودمم در عَجَبم
نه که این تحریر، از منِ حقیر
مَدَدِ خدا به من سُتودَنیست
مینویسم که جُملِگی فانی ُّ
آنچه باقیست
این نوشته ودست خط
زِ مَن به یادگاریست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.