مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
دوشنبه ۲۸ آبان
مرداب غمگین شعری از معصومه خرم بخش
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۴۲ شماره ثبت ۷۴۴۶۵
بازدید : ۴۰۵۶ | نظرات : ۲۱
آخرین اشعار ناب معصومه خرم بخش
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
"مثل آن مرداب غمگینی که نیلوفر نداشت
حال من بد بود،اما هیچکس باور نداشت"
از همان آغاز قصه با هبوط درد ها
سوختم در آتش سردی که خنیاگر نداشت
زیر نور ماه رفتم،با قدم هایی بلند
التفاتی ماه هم بر دختر خاور نداشت..!
آه از شب،از دلِ تنگ و تمنایی حزین
جز غمی جانکاه دیدم عاقبت در بر نداشت
گر چه آخر مژده ی شوق سحر می داد یار
شام،تار و بس بلند و نقطه ی آخر نداشت...
نقدها و نظرات
درودتان جناب استکی فرهمند
سپاسگزارم
بقایتان به عشق
درود فراوان جناب عیانی بزرگمهر
به مهر خواندید و اغماض..
سپاس برای بیت زیبایتان
با مهر احترام بلند پایه روزگاران فرازمند و متین
درود بیکران جناب انصاری گرانسنگ
بال و پر دادن به شاگرد،از شگرد بزرگان است..
به مهر خواندید گرامی
روزگاران سبک بار و بنفش با عشق
درود جناب خسروی گران ارج
سپاس از نگاه زیبایتان
ماندگار گلستان ادب و فرزانگیتان ارجمند
درودتان جناب منوچهری فرهمند
زنده باشید به عشق
درود فراوان جناب براهویی گرانمهر
سپاس که به خوانش شعرم چشم رنجه کردید
مهر هماره تان را ارجگزارم
درودتان فرهمند
به مهر خواندید..
لطف حضورتان را ارجگزارم
سپاس
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود