جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر جواد رفیعی (جواد)
آخرین اشعار ناب جواد رفیعی (جواد)
|
یا رب عید است
عید طاعت و بندگی
ما هم طلبکارانه منتظر عیدی!
عیدیمان ؛
شفای مریضا قرار بده
نه بخاطر عبادتهای مریضما !!!
به دلیل لطف و عظمت خودت
" شکرت ای خدای مهربان "
...........................
🍃🌷⚘عید سعید فطر مبارک⚘🌷🍃
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد ممنونم عیدشما هم مبارک باشه | |
|
سلام. خیلی ممنون عیدشما مبارک باشه | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آمین یا رب العالمین
عیدتان مبارک