جمعه ۲ آذر
عشق همینجاست شعری از رامین مهبودی
از دفتر حرف دل نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۱:۴۷ شماره ثبت ۷۳۵۹۹
بازدید : ۶۵۰ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب رامین مهبودی
|
من عشق را دیدم
زیر نم نم باران
در سایۂ ابر
در پرتو خورشید فروزان
عشق رادیدم
عشق در پر پرواز اقاقی خفته ست
و گاه نمایان می شود در خانه نشینی مرغ ماکی
بین برگهای یک شاخه گل رز
یا بین خارهای یک کاکتوس حتی
پشت میز کافه دیدم
او نشسته مشق می نویسد
برای زندگی من
عشق گاه در لبخند کسی پنهان است
که می خندد با ناز
و گاه در قطره اشکی
که سرازیر میشود از چشم آهووشی
یا بین دستان مهربانی
که دوستش داری
و می نشیند بین دستانت
گاه میشود لمس کرد حضورش را
موقع خوردن نان و پنیر و چای و هل
و البته یک ملودی آرام
عشق را میشود دید
بین عقربه های ساعت
به وقت انتظار
عشق همینجاست
و هرجا که تو به آن می نگری
ع شق در مردم چشم من و توست
وشاید به قول استاد
«...جور دیگر باید دید»
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیباقلم زدید