شنبه ۳ آذر
وطن شعری از حسن بیات (میرزا)
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۲۱:۲۰ شماره ثبت ۷۳۴۵۱
بازدید : ۶۰۴ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر حسن بیات (میرزا)
آخرین اشعار ناب حسن بیات (میرزا)
|
وطن یعنی کمی آب و کمی خاک
ولی آن را رساندن تا به افلاک
وطن یعنی حدیث درد بودن
به هنگام نیازش مرد بودن
وطن یعنی خطر بر جان رسیدن
شهادت را به جان و دل خریدن
وطن یعنی جنوب و سیل بندان
به هنگام خطر انبوه مردان
وطن یعنی همان آواز دستان
غرور و غیرت اهل لرستان
وطن یعنی اصالت اصل ریشه
وطن یعنی گلستان تا همیشه
#میرزا
|
نقدها و نظرات
|
درود گرانقدر سپاسگزارم به مهر خواندید | |
|
درود | |
|
درود بیکران بزرگوار سپاسگزارم | |
|
درود بزرگوار سپاسگزارم به مهر خواندید | |
|
درود بیکران بانو سپاسگزارم به مهر خواندید | |
|
درود بیکران بانو زنده باشید 🙏 🙏 سپاسگزارم از مهرتان | |
|
درود بزرگوار سپاسگزارم به مهر خواندید | |
|
درود بیکران بزرگوار سپاسگزارم به مهر خواندید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیبا بود
دستمریزاد
زنده باد ایران