جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مصطفی صفری (همان هیچم)
آخرین اشعار ناب مصطفی صفری (همان هیچم)
|
مرحمی نیست برای کهنه زخمی در دل ما
گرچه هستیم و گویی، که انگار مرده است این دل ما
روزگارم میچرخد و شده است، همانند شعر شهریار
و چه خوش گفت، آن مرد نیک روزگار
وه که این عمر های کوته بی اعتبار
این همه غافل شدن از چون منی شیدا چرا
هرچند که ما اینیم و این است عیب ما
مجنون و عاشق هستیم و، او عاشق کسی جز ما چرا
این همه داستان و قصه و چون و چرا
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا
|
|
نقدها و نظرات
|
مرسی بیت سوم و مصرع آخر از استاد شهریار | |
|
سلام و ممنون از شما بله و بیت وه که این عمر های کوته بی اعتبار این همه غافل شدن از چون منی شیدا چرا هم از استاد شهریار بود. خیلی ممنون از لطف و نظر شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
لطفا تضمین ها مشخص شوند