جمعه ۱۱ آبان
ثانيه ها شعری از داود باقرزاده(غمین)
از دفتر غمین عشق نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۱ ۱۰:۵۷ شماره ثبت ۷۲۳۷
بازدید : ۱۰۸۶ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر داود باقرزاده(غمین)
آخرین اشعار ناب داود باقرزاده(غمین)
|
مي رود عمر به هر ثانيه ها
مي شود موي سپيد از گذر ثانيه ها
مي نشينم كه نگاهش كنم اين ساعت عمر
تا كه يك لحظه سكوتي كند اين ثانيه ها
با من اين ثانيه ها حرف فراوان دارد
از من و ساعت و احوال من و ثانيه ها
فصلها تازه شوندو شب و روز از پي هم
مي رود كم كم ازاين عمر پي ثانيه ها
آه اي ثانيه ها ثانيه ها
يكدم آهسته رويد از پي هم ثانيه ها
لحظه ها را نسپاريد به گرداب فنا
چشمها خيره به ساعت ماندست
ردپايي ززمان جا ماندست
يك به يك ثانيه ها مي شكند
خاطر عمر مرا مي سپرد
باخود آهسته كنم زمزمه اي
آه اي ثانيه ها ثانيه ها
يكدم آهسته رويد از پي هم ثانيه ها
لحضه ها را نسپاريد به گرداب فنا.....
غمين
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.