جمعه ۲ آذر
وارونگی ها شعری از جلال جاوند
از دفتر پرسه در خیال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ۰۱:۲۵ شماره ثبت ۷۲۱۰۲
بازدید : ۶۲۳ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب جلال جاوند
|
گرفته لشکر امواج گیسویت مرا در بند
و تسلیمم، به این آشفته حالیِ دلم سوگند
من از مهر خودم خشنود وُ تو از بی وفایی، حیف
جهان وارونگی ها را چه زیبا می زند پیوند
شبیه ماهیِ درتنگ می ریزم به هم گاهی
چرا در تنگ محبوسم؟و یادم می رود هر چند
دلم آشفته و خاطر پریشانم که می بینم
نقابی روی صورت میزنم در جمع، با لبخند
تکلّم می کنم بعد از تو با شن های سرگردان
که دریا پس زد وُ آسان از آنها نیز دل هم کند
فقط ای کاش یک لحظه در آغوش تو بودم...، بعد
خودم را مرده می دیدم، شبیه مردن اسپند
#جلال جاوند..."م.اقاقیا"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود