جمعه ۲۵ آبان
ستاره خیالی من شعری از محمدکریمی (پویا)
از دفتر ترنم زندگی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۴۵ شماره ثبت ۷۲۰۳۶
بازدید : ۶۱۰ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر محمدکریمی (پویا)
آخرین اشعار ناب محمدکریمی (پویا)
|
نمی دانم
در این گنبد فیروزه ای
ستاره ای دارم؟
که اگر داشته باشم،
آن هم خاموش است
نمی دانم
در این حوض نقاشی
ماهی تنگ قرمزی
دارد به هوای ما
دلی؟
هوایم ابری است و
چشمانم،
بارانی
شبها که خواب ندارم و
روزها،
گرفتار طناب دارم
کجایی!ستاره من
مرا دریاب
که اگر در نیابیَم
ازپا می افتم
به همین زودی
لام تا کام خاموشم
اما،
پرِ حرفم
وشاید
.
.
خاموش شود
شعله عشقم
مرا در یاب نازنین نگارم!
نگارم!مرا دریاب
که قلم به دستم
در احتضار است
از احتضارم
تقدیم به همه آنان که با تمام گرفتاری ها با عشق زندگی می کنند و مهر و محبت را فراموش نمی کنند
دلهایتان بهاری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.