جمعه ۲ آذر
زار شعری از کاوه گرشاسبی
از دفتر شعرناب نوع شعر تک بیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۲۹ شماره ثبت ۷۱۹۸۷
بازدید : ۵۳۷ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب کاوه گرشاسبی
|
زارم زکفم رفت کنون زار ندارم
بی زار شدم از همه ی مردم این شهر
|
نقدها و نظرات
|
ممنون استاد استکی عزیز | |
|
ممنون استاد | |
|
سپاس | |
|
ممنونم | |
|
ممنون بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود