يکشنبه ۴ آذر
همیشه بعد تو شعری از سام کامیار
از دفتر عاشقانه های من نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ۲۳:۲۱ شماره ثبت ۷۱۸۳۴
بازدید : ۵۳۳ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب سام کامیار
|
من و این خاطراتی که...
داره جونم رو میگیره...
همیشه بعد تو بانو...
تو چشمام اشک میشینه...
همیشه بعد تو لحظه...
پره از دود سیگارم...
همیشه بعد تو میگم...
یه دیوونم یه بیچارم...
همیشه بعد تو شعرام...
یه جوری عاشقت میشه...
همیشه بعد تو شاعر...
غزل با شعر میچینه...
همیشه بعد تو میخوام...
برم تو اوج بی تابی...
همیشه بعد تو شب ها...
من و عکسات و بی خوابی...
همیشه بعد تو خونه...
یه حس دلخوری داره...
همیشه بعد تو چشمام...
با اشکام عشق میباره...
همیشه بعد تو دستم...
فقط با قافیه جوره...
همیشه بعد تو میگم...
جدایی حق من بوده؟...
همیشه بعد تو اینجا...
صدامو بغض و بی حالی...
همیشه بعد تو خوندم...
بگو کجای این کاری...
همیشه بعد تو قصه...
با دلتنگی به آخر شد...
همیشه بعد تو زوری...
همین تنهایی باور شد...
همیشه بعد تو دیگه...
چشام عکساتو میبینه...
همیشه بعد تو بانو...
تو چشمام اشک میشینه...
|
نقدها و نظرات
|
درود بانوی واژه و ادب جاوید بمانید | |
|
سپاس | |
|
عرض ادب سپاس گذارم جاوید بمانید | |
|
درود سپاس گذارم استاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیبا بود