جمعه ۲ آذر
گیسوی پریشان شعری از جلال جاوند
از دفتر پرسه در خیال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ۰۰:۲۷ شماره ثبت ۷۱۷۸۲
بازدید : ۴۰۴ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب جلال جاوند
|
گرفته بند دلم را به بند، گیسویی
احاطه کرده جهانم، طلسم جادویی
اسیر کرد و گرفتار وُ بعد آزادم
شبیه شیرِ گرفتارِ چشمِ آهویی
میان عقل و دلت جستجو مکن جز من
میان عقل و دلت مثل من نمی جویی
گریز از شب چشمان دلفریبت نیست
به هر کجا که نظر میکنم همان سویی
اگر چه من شبِ یک برکه ام که می میرد
تو بی نظیرترین خاطرات یک قویی
زمان مرگ من افتاده دست تو ای دوست
زمانی که، زمن آسان تو دست می شویی
#جلال جاوند..."م.اقاقیا"
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس بزرگوار | |
|
درود بزرگوار...سپاس از شما عزیز موقع ارسال حروفی به اشتباه وارد شده که اصلا میکنم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود