دوشنبه ۵ آذر
دل شعری از مهرداد کیهان(کیهان)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۸:۰۰ شماره ثبت ۷۱۶۱۱
بازدید : ۸۲۵ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر مهرداد کیهان(کیهان)
آخرین اشعار ناب مهرداد کیهان(کیهان)
|
بی ره و ره پیشه ز خود گر رهی
ره به دلت نیست ره بی رهی
گر طلبی مطلب جان در طلب
بر طلب از مطلب جان مطلبی
حرمت دل نیست حریم کسان
محرم جانان شو اگر محرمی
مقصد و مقصود جهان قصد یار
قاصد دل رو به چنین مقصدی
دل چو به دلدار جهان وا نهی
بی دل از این دل نتوان دلبری
سر به سرایش چو به سر سر نهی
بی سر از این سر نتوان سروری
رخ مطلب بینی از این مه رخان
بی رخ دلبر چه رخی مه رخی
این زر دل را نه به هر زر دهی
بی زر و زیور نتوان زرگری
از در امید تو کیهان در آی
تا بگشاید ز همین در دری
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود نگاهتان زیبا میهمان شعر "دلدار" ام باشید. سپاس | |
|
سلام و درود نگاهتان زیبا میهمان شعر "دلدار" ام باشید. سپاس | |
|
سلام و درود نگاهتان زیبا میهمان شعر "دلدار" ام باشید. سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
به جمع ماخوش آمدید
عارفانه ی زیبایی بود