دوشنبه ۲۸ آبان
پرچینِ عشق شعری از سمیرا_خوشرو
از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۰۷ شماره ثبت ۷۱۵۲۸
بازدید : ۴۴۹ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
ای عشق، کم دارم حصارِ بازوانت را
آرامشِ آغوشِ گرم و مهربانت را
پیداست شک داری! ولی با دیدنم قطعاً
رد می کند رقصِ نگاهم هر گمانت را
دستی بکش در لا به لای موج موهایم
بر من ببخشا داغی و شهدِ زبانت را
زنگِ صدایت بهترین موسیقیِ دنیاست
سرمست کن با نغمه هایت میزبانت را
من" شمعدانت میشوم، "تو" شمعِ جانم باش
در بوسه هایت غرق کن این شمعدانت را
از گرگ های در لباسِ میش، میترسم
پرچینِ "جانم" می کنی یک عمر "جانت" را؟
#سمیرا_خوشرو_شبنم
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد عزیز،سپاس فراوان🌹🌹🌸🌸🌸🙏🙏 | |
|
درود بزرگوار،سپاسگزارم 🌹🌹🌹🌸🌸🌸🙏🙏🙌 | |
|
درود سپاسگزارم بزرگوار🌹🌹🌸🌸🙏🙏🙏 | |
|
درود مهربان بانوی من سپاسگزارم 🌹🌹🌹🌸🌸🌸🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود