يکشنبه ۴ آذر
موج و ساحل شعری از عادل ذبیحی
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۷:۲۵ شماره ثبت ۷۱۵۰۰
بازدید : ۳۷۰ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب عادل ذبیحی
|
نمیدونم این عشقه یا نفرته نمیتونم این حسو درکش کنم
نه میخواد دلم باشه با اون همش،نه میزاره قلبم که ترکش کنم
مثله تخته سنگم مثه ساحلم که موجو به سمت خودش میکشه
بعدش بی دلیل اونو پس میزنه یه تصویر مبهم ازش میکشه
میدونم که ساحل دلش عاشقه ولی موجو روندن دلیلش چیه
اگه دوست نداره ببینه اونو دوباره کشوندن دلیلش چیه
من و تو مثه موج و ساحل همش ز هم دور میشیم و به هم میرسیم
یه لحظه میخندیم و چند لحظه بعد به دنیای تاریک غم میرسیم
ولی موج اگه یکجا ساکن بشه همونجاست که قصه ش به سر میرسه
میدونه خریدار اون ساحله همون لحظه که بی خبر میرسه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
به جمع ماخوش آمدید