دوشنبه ۵ آذر
سقوط شعری از علیرضا تنگستانی
از دفتر عاشقانه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ۰۱:۲۳ شماره ثبت ۷۱۳۶۹
بازدید : ۵۸۴ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر علیرضا تنگستانی
آخرین اشعار ناب علیرضا تنگستانی
|
یک درد،
دو درد،
سه درد
نه...
گاهی تنها یک درد
از تو ویرانه می سازد
و آجر به آجر تا ریشه
خرابت می کند
فرقی هم ندارد که
یک قصر باشکوه باشی
یا یک کلبه تنگ و تاریک...
در و پنجره های قلبت را
از جا می کَند
و به مرور زمان قلبت یخ می زند
به طوری که دیگر هرکس و در
هر زمان دلش بخواهد
وارد شده و در نیمه راه
از پنجره خارج می شود...
درونت یک گودال عمیق
حفر می کند
آن چنان که خودت در خودت
سقوط می کنی...
و در آخر،
همان درد
به تنهایی کاری می کند که
دردهایت را فراموش می کنی...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود