سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        ذات حق

        شعری از

        عارف افشاری (جاوید الف)

        از دفتر تصنیفیات نوع شعر دوبیتی

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۴۲ شماره ثبت ۷۱۱۲۰
          بازدید : ۷۱۹   |    نظرات : ۱۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب عارف افشاری (جاوید الف)

        آنچه را جز یاد حق آیین من
        مرحم داغ دل مسکین من
        بیدلان را سم به من ارزانیست
        چشم او جام می نوشین من
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۹:۱۱
        درود بزرگوار
        دو تا بیت زیبا بود خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۵۹
        درودتان
        زیبااااااااا
        خندانک خندانک خندانک
        کبری یوسفی
        دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ۲۲:۱۹
        سلام بزرگوار
        بسیار زیبا سروده اید
        سربلند باشید درپناه حق
        خندانک خندانک خندانک
        عارف افشاری  (جاوید الف)
        عارف افشاری (جاوید الف)
        سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
        خندانک
        ارسال پاسخ
        عارف افشاری  (جاوید الف)
        دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ۲۲:۴۷
        سپاس
        عارف افشاری  (جاوید الف)
        دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ۲۲:۵۹
        خندانک
        علی رفیــــعی وردنجانی
        سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ۲۳:۵۲

        سلام و درود شاعر ارجمند
        بسیار زیبا سروده اید
        پاینده باشید.
        در پناه خدا خندانک
        عارف افشاری  (جاوید الف)
        عارف افشاری (جاوید الف)
        سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۵۶
        خندانک
        ارسال پاسخ
        سعید فلاحی
        شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ۰۳:۵۴
        درود و صد درود

        عالی
        عالی
        عالی

        موفق و موید باشید

        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک
        عارف افشاری  (جاوید الف)
        عارف افشاری (جاوید الف)
        سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۵۶
        خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0